مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:502023-01-05سياسي

جان فدا| از بزرگداشت خانواده شهدا تا رونمایی از آثار دفاع مقدس+ عکس


برنامه های سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان همچنان ادامه دارد و بزرگداشت خانواده شهدا و رونمایی از آثار دفاع مقدس بخشی از آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، برنامه های متنوعی که به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت در استان سمنان پیش بینی شده است، همچنان ادامه دارد و بزرگداشت خانواده شهدا و رونمایی از آثار دفاع مقدس بخشی از آن است.

همایش روز جهانی مقاومت به منظور گرامی داشت یاد و خاطره سرداران شهید جبهه مقاومت در سمنان برگزار شد.

رونمایی از 100 اثر مکتوب صوتی و رسانه ای دفاع مقدس استان سمنان در همایش روز جهانی مقاومت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و آیت الله اختری در پارک موزه دفاع مقدس استان انجام شد.

تجلیل از خانواده شهدای والامقام استان نیز به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت در استان سمنان صورت گرفت.

همایش روز جهانی مقاومت با حضور آیت الله اختری، رییس بنیاد بین المللی عاشورا و کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین از دیگر برنامه های این ایام بود.

آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بیست و چهارمین یادواره شهدای محله سرداران شهید سمنان هم با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| از بزرگداشت خانواده شهدا تا رونمایی از آثار دفاع مقدس+ عکس

جان فدا| از بزرگداشت خانواده شهدا تا رونمایی از آثار دفاع مقدس+ عکس